Deputatul bataus...

Azi am avut o experienta mai putin placuta. La invitatia si sesizarea unor pensionari din Organizatia de Pensionari a PD-l Sector 1, m-am deplasat la sediul PD-l Sector 1 cu o echipa de filmare. Totul ok. Sedinta era programata pentru ora 10.00, dar a inceput pe la 10.30. Am zis sa nu intru de la inceput... Zis si facut. In jur de 11.00 intram in sediu si mergem direct la sala de sedinte gasita dupa indicatiile unui domn care era pe hol. Intram in sala - aici, unul din nemultumiti tocmai isi spunea pasul :"ne-ati promis in campanie cate 10 lei pe zi si nu am primit toti banii. Din 32 de zile lucrate am primit banii doar pe 26". Apoi alte acuzatii: "doamna Marioara Frasineanu, secretara, a promis ca ne face carnetele de partid, ne-a luat banii de 6 luni si carnete tot nu avem. Apoi, atunci cand a fost cu sectiile de votare ni s-au cerut CADOURI ca sa putem ajunge acolo, iar domnul Dinca Niculae (seful organizatiei de pensionari a PD-L Sector 1) a luat din materialele de campanie (pixuri, brichete si alte bunuri) si le-a dus la vanzare la sat".
Cum atmosfera din sala s-a incins, dna Marioara se intreaba prima ce cautam acolo, de unde suntem si cine ne-a chemat. Spun de unde suntem, moment in care deputatul Costica Canacheu (vezi foto, invitat la intalnire) sare pus si simplu peste cameraman acuzandu-ma de jurnalism tabloidizat :), ati auzit bine - a putut rosti el asta :). Urmeaza apoi buseli si imbranceli spre iesire. Pe hol alte imbrancituri si lovituri. Cu greu am putut sa il scap pe cameraman din mainile deputatului dezlantuit. La iesire un nou potop de invective si injurii si de sarituri la bataie. Intr-un tarziu, omul se mai linisteste si pleaca nu inainte sa imi aminteasca ca sunt "un infractor media care manipuleaza lumea". Ramanem cu domnul presedinte Dinca Niculae care ne explica ca trebuia sa vorbim si cu el nu sa venim asa la intalnire doar la invitatie unor simpli membrii. In sfarsit, iesim afara...
Dupa aproape doua ore (mi-au zis pensionarii ca e record) de sedinta situatia pare la fel de exploziva. Au fost amenintati ca daca vor vorbi cu Antena 1 vor fi dati afara din partid. Excluderile au inceput chiar de azi cu un pensionar despre care ei au crezut ca chemat televiziunea. La iesire... oamenii tot necajiti. Au primit promisiuni peste promisiuni. Vor fi dusi in august in tabara la Govora dar cu mancare de acasa si vor avea "privilegiul" de a lucra la cort si afisaj si in toamna la parlamentare. Cel mai mult i-a suparat pe oameni acuzatia potrivit careia din cauza lor Razvan Murgeanu a pierdut alegerile in Sectorul 1.