În viitor vom deschide ușa locuinței cu telefonul

Știm, defapt vedem cu toții că tehnologia din zilele noastre evoluează cu o viteză uriașă și cu greu ținem pasul cu ea. Această tehnologie poate să fie bună, sau poate să fie mai puțin bună, totul depinde strict de persoana aflată în utilizarea diferitelor tehnologii.

Astăzi însă vă voi vorbi de următorul nivel de securitate al locuinței noastre, mai exact, o aplicație care dorește să înlocuiască cheia prin care facem posibilă intrarea în propriul cămin. Așadar, cu siguranță sunt persoane care acceptă această nouă tehnologie, și alte persoane care nu acceptă ca un telefon să-i deschidă ușa de la casă.

Din punctul meu de vedere, este o tehnologie benefică, pentru că având în vedere că toată lumea își poartă telefonul după el, va scăpa automat de grija cheilor și va avea mai mult loc în buzunar, în geantă, sau în ruxac.

Însă, am stat puțin și m-am gândit. Dacă-mi pierd telefonul, ce fac? Nu mai pot să intru în casă? SAU, dacă mi se descarcă bateria și nu am alta de rezervă, sau nu încărcătorul la mine și este în casă, ce fac? Nu mai pot să intru în casă? Pentru că fie vorba între noi, știm cu toții că telefoanele inteligente nu au o autonomie prea mare și că putem rămâne fără baterie într-un timp foarte scurt.

Ceea ce-i tare la tehnologia asta, este că te poți "conecta" la ușă nu doar cu un telefon inteligent, ci și cu un ceas inteligent sau chiar și o tabletă. În mare parte, tot ce ține de noile gadgeturi cu Wi-Fi sau Bluetooth.

Însă haideți să urmărim mai jos clipul de prezentare a acestei noi tehnologii, numită Lockitron. Acum văd și eu că are peste 3.000.000 de vizualizări!