Încearcă jocurile cu tiruri înainte de școala de șoferi

Salutare, știu că am fost plecat pe o perioadă de o săptămână de pe acest blog și nu v-am mai adus nimic nou, însă iată-mă că am revenit și am revenit cu un nou sfat pentru cei care doresc să își ia carnetul de șofer.

Înainte de toate, pentru a fi șofer pe tir, ai nevoie de categoria A, asta înseamnă că este ceva mai greu decât să iei un simplu permis de conducere pe care majoritatea îl au. Și tot înainte de toate, trebuie să te acomodezi un pic cu "spațiul" ca să zic așa, astfel încât trebuie să fi grijuliu și atent de la bun început.

Trebuie să încerci diferite jocuri tiruri astfel încât să-ți dezvolți capacitățile de îndemânare, de atenție și mai ales, cele de răbdare supremă! Astfel, datorită jocurilor cu tiruri de pe internet, care le găsești la tot pasul, te poți antrena și astfel te poți pregăti din timp pentru un asemenea eveniment important.

Știu că senzația pe care o ai când ești urcat la volanul unui tir este formidabilă și că te crezi regele șoselei, însă acest mare avantaj pe care-l ai față de restul persoanelor din trafic are și dezavantaje, acelea că trebuie să fi cel mai atent om din trafic, să nu produci accidente.

Ba mai mult decât atât, trebuie să mergi și cu o viteză mult mai mică decât restul șoferilor, pentru că la cea mai mică greșeală, te poți trezi Doamne ferește într-un pom sau mai știu eu unde.

Să fi șofer de tir nu-i deloc ușor, și cred că cu toții știu asta! Însă repet, datorită jocurilor online cu tiruri, poți să te obișnuiești un pic cu toate chestiile importante pe care le-am menționat și mai sus.

Știu și că viața de tirist este foarte bine plătită, însă este și foarte plictisitoare, gândește-te cum este să conduci o grămadă de KM în fiecare zi, și mai ales să nu fie nimeni prin trafic, te plictisești îngrozitor și ai șanse mari de tot să adormi la volan și să produci o nenorocire.

Sfatul meu pentru tine, dacă vrei să fi șofer pe tir este să încerci să te joci diferite jocuri cu tiruri pe internet și să vezi cum reziști, ba mai mult, dacă ai ceva finanțe, poți investi într-un Oculus Rift și te poți "teleporta" în adevăratul sens al cuvântului într-un joc, astfel îți dezvolți capacitățile de viitor șofer pe tir. Multă baftă!